top of page
Klanten: Klanten

Een greep uit onze bezochte organisaties

In samenwerking met onze partners of zelfstandig.

​

Lees onderaan de pagina een aantal persoonlijke woorden van klanten. 

amstelveeen.jpg
FNV.jpg
ieder1.png
SPAR H CMYK 600dpi.jpg
wij.png
hhs.jpg
Gemeente Rotterdam.png
masters in management.jpg
VPT LOGO.png
SteynAllberg Logo Zwart PNG.png
OIP (1).jfif
comfoor.jpg
NBD.jpg
wooninc.jpg
flatland.png
HTG - Logo.png
Rijnbrink.png
Netbeheer nl.png
Harvey Nash.png
Pro biblio.jpg
silfo.jpg
oostnl.jpg
AS.png
monkey donkey.png
dhl_logo_met_gele_achtergrond.png

De klant aan het woord

Mariette van Beek / HR Manager  NBD Biblion bv 

​

Voor de implementatie van onze nieuwe HR-cyclus heb ik met zeer veel plezier samengewerkt met Roy. Roy is een supergemotiveerde luisteraar die als geen ander en binnen zeer korte tijd het vertrouwen weet te winnen van zelfs de meest gesloten medewerkers. Met zijn authentieke en heldere aanpak heeft hij ervoor gezorgd dat alle (!) collega’s zijn gaan nadenken over hun eigen doelen, en aan de slag zijn gegaan met de nieuwe software app - ook degenen die liever niets met computers te maken hebben. Heel bijzonder! Daarnaast heeft Roy ons de instrumenten en inzichten gegeven om zelf de cyclus levend te houden voor de lange termijn. Als de kans zich voordoet, zou ik in de toekomst meteen weer met hem in zee gaan. Een van de betere trainers waar ik mee heb mogen werken! 

 

​

Marc Muller / HR manager | Senior HR Business Partner  | Adviseur OR 

Marc werkte destijds bij CB Culemborg. Centraal boekenhuis.

Het unieke van Roy vind ik dat hij lijkt te putten uit een enorme berg ervaring als leidinggevende,

waardoor hij in staat is om op inspirerende en zeer toegankelijke wijze uit te leggen wat

leiderschap betekent en hoe je praktisch invulling kunt geven aan ‘het nieuwe beoordelen’. Zijn ervaring en kijk op leiderschap in relatie tot het nieuwe beoordelen heeft goed bijgedragen aan onze strategische projecten zoals ‘het nieuwe beoordelen’ en de transitie naar een ‘lerende organisatie’.

​

Rik Bollen / Hoofd Contactcenter FNV  

​

Roy heeft in de periode 2020-2021 op het Juridisch Adviescentrum van FNV (ongeveer 50 medewerkers, onderdeel van het ContactCenter) meegebouwd aan een verbeterde zelfstandigheid (en daarmee een toegenomen zelfredzaamheid en een grotere invloed) van de medewerkers. Ook het begeleiden van de betrokken teamleiders hoorde daarbij.

Gedurende 18 maanden heeft Roy (onder de toch wat uitdagende omstandigheden als gevolg van Corona) een stevige basis neergezet waarvan de afdeling niet alleen nu al, maar zeker ook in de toekomst, zijn vruchten gaat plukken. In het omgaan met soms kritische medewerkers heeft hij snel zijn positie gevonden, en door voorbeeldgedrag heeft hij, met lef maar ook met veel humor, energie en openheid, een blijvende impuls gegeven aan een afdeling waar het resultaat en het werkplezier hand in hand gaan.

Tekenend voor het positieve beeld van Roy binnen FNV is dat aan het eind van zijn opdracht een feitelijk buiten de scope gelegen groep medewerkers zijn hulp gevraagd heeft bij het op gang brengen van een tot dan toe niet altijd makkelijk gesprek, en ook daar heeft hij in korte tijd resultaat geboekt.

Mensgerichtheid in gelijke tred met resultaatgerichtheid, een no-nonsense opstelling hand in hand met empathie, feeling voor werkprocessen, ook als die voor hem nieuw zijn - dat is wat Roy bij FNV heeft laten zien. Ik kan hem van harte aanbevelen!

 

Teamleider ....... College 

"Roy presenteert de thema's helder. Hij komt duidelijk over, denkt na als er vragen gesteld worden en geeft dan een weloverwogen antwoord. Hij durft ook zijn mening te geven, zelfs als hem het vuur aan de schenen gelegd wordt door directeuren en eigenwijze typetjes.

Voor mij was duidelijk dat Roy een duidelijk doel voor ogen en nam ons hier moeiteloos in mee. Daarnaast is Roy zeer goed in staat om te luisteren en te observeren, waardoor hij nog beter afstemt en de dynamiek in de groep verbetert.

In zijn sessies waren de deelnemers eerlijk, durfden ze zich kwetsbaar op te stellen, werd het belangrijkste keer op keer (heel subtiel) herhaalt en kwamen alle deelnemers aan het woord.

 

In alle eerlijkheid durf ik toe te geven dat ik de meeste scholingen voor onderwijzend personeel van een beperkt niveau vind en verre van uitdagend, maar ik heb met plezier alle trainingen van/met Roy gevolgd. Roy daagt uit, en zet net dat extra stapje, is oplettend en houdt je bij de les.

"Voor zover ik kan/kon inschatten, blijf je ten allen tijde jezelf, ben je rustig en laat je je niet gek maken. Zelfs niet in een pittig team zoals het onze; chapeau!"

​

Occo Lijding Managing Director Netherlands at Harvey Nash

Wij hebben een zeer waardevolle tweedaagse met Roy gehad waarbij we zonder het oog op de doelstellingen van hetgeen we wilde leren te verliezen ook veel ruimte hadden voor gesprekken die spontaan ontstonden. De combinatie van een locatie die helemaal voor ons was alsmede een kok betekende dat de agenda continu om de voortgang heen gepland kon worden. De diversiteit in setting die gecreerd werd alsmede het heerlijke eten zorgde voor veel variatie. Na de tweedaagse merk ik dat we strakker op de bal spelen en veel meer oog voor onze eigen organisatie hebben.

​

​

Meer klant verhalen te lezen: Klik hier

​

bottom of page